Oriflame Polska

Wdrożenie systemu obsługi magazynu ibcsTiger oraz urządzeń zapewniających automatyczną identyfikację danych.

Oriflame jest międzynarodową firmą kosmetyczną prowadzącą sprzedaż bezpośrednią. Spółka powstała w Szwecji w 1967 roku. Obecnie działa w 61 krajach i prowadzi sprzedaż kosmetyków wyłącznie poprzez konsultantów. W Polsce spółka rozpoczęła działalność w kwietniu 1991 roku. Firma ma ponad 200 placówek (oddziały, filie oraz biura regionalne) na terenie całego kraju.

"Stale zwiększająca się produkcja oraz zainteresowanie naszymi kosmetykami, wymogły na nas potrzebę usprawnienia procesów magazynowych. W celu przeprowadzenia koniecznych zmian zatrudniliśmy doświadczoną firmę IBCS Poland, z którą współpracujemy już od kilku lat" - stwierdziła Żaneta Gajek PR & Marketing Manager z Oriflame Polska.

Projekt polegał na modernizacji infrastruktury IT poprzez instalację sieci bezprzewodowej typu AP5131 oraz terminali mobilnych Motorola, drukarek etykiet Zebra, a także skanerów kodów kreskowych. Do obsługi tych urządzeń zainstalowano autorskie oprogramowanie spółki IBCS Poland - ibcsTiger. System ten pozwala w pełni kontrolować towar w magazynie, co prowadzi do usprawnienia pracy magazynierów, skrócenia czasu operacji magazynowych, poprawienia ich jakości oraz zoptymalizowania zarządzania przestrzenią magazynową.