IBCS POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ zrealizowała projekt dofinansowany z Funduszy Europejskich pn. „ibcsDock/ibcsCloud: zautomatyzowany system rejestracji przepływu towarów w magazynie”.

Zobacz więcej
specjakista helpdesk.png
Dołącz do nas

Specjalista Helpdesk

Zadania:
  • zarządzanie zgłoszeniami dotyczącymi wdrożonych systemów
  • rozwiązywanie zgłaszanych przez klientów problemów
  • testowanie systemów informatycznych
  • przekazywanie zebranych danych do dalszej analizy technicznej
  • konfiguracja i instalacja systemów informatycznych (środowisko, aplikacja biznesowa, itp.)
  • wykonywanie dokumentacji wdrażanych systemów
  • pełnienie dyżurów Helpdesk dla klientów firmy
Oczekujemy:
  • wykształcenie informatyczne lub techniczne
  • bardzo dobra znajomość konfiguracji środowiska WindowsServer (IIS, WebServices)
  • bardzo dobra znajomość administracji i konfiguracji baz danych SQL (MS SQL, Oracle)
  • umiejętność budowania skomplikowanych zapytań MS SQL
  • znajomość języka angielskiego pozwalająca na czytanie i pisanie dokumentacji technicznej
  • umiejętność pracy w zespole
  • łatwość w nawiązywaniu kontaktów
  • gotowość do wyjazdów na terenie Polski (prawo jazdy kat. B)
Dodatkowo:
  • wiedza na temat procesów logistycznych i/lub produkcyjnych
  • doświadczenie na podobnym stanowisku,
  • doświadczenie w zakresie konfiguracji systemów mobilnych (WindowsMobile , Adnroid)
  • znajomość środowiska Linux
Oferujemy:
  • atrakcyjną pracę w strukturach nowoczesnej firmy
  • wynagrodzenie ściśle powiązane z osiąganymi wynikami
  • współpracę z doświadczonymi specjalistami i możliwość korzystania z ich wiedzy i doświadczenia
  • możliwość rozwoju i szkoleń zawodowych
  • laptop, telefon komórkowy
  • dostępność samochodów służbowych
  • możliwość korzystania z karty Benefit MultiSport
  • ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach
  • wolny dzień na urodziny

CV należy kierować na adres praca@ibcs.pl w terminie do 30.09.2024 wpisując w temacie maila Specjalista Helpdesk

Warunkiem koniecznym rozpatrzenia CV jest umieszczenie w nim poniższej klauzuli. Brak poniższego zapisu w CV, jest równoznaczny z brakiem akceptacji na przetwarzanie danych osobowych, co wiąże się z wycofaniem CV z procesu rekrutacji. Zastrzegamy sobie prawo kontaktu jedynie z wybranymi osobami.

Klauzula do umieszczenia w CV:

Na podstawie art. 7 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), oświadczam, iż wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Administratora, którym jest IBCS Poland Sp. z o.o. z siedzibą w Nowym Sączu przy ul. Piłsudskiego 46 , 33-300 Nowy Sącz, KRS 0000030677, NIP 734-26-20-761, numerze REGON 491899419, moich danych osobowych w zakresie ujętym w CV, w celu przeprowadzenia procedury rekrutacji na stanowisko Specjalista Helpdesk.

Powyższa zgoda została wyrażona dobrowolnie zgodnie z art. 4 pkt. 11 w/w Rozporządzenia.

Specjalista Helpdesk - IBCS Poland - systemy logistyczne
Pełna informacja odnośnie przetwarzania przez IBCS Poland danych osobowych w procesie rekrutacji
Zobacz więcej

    form-icon
    Masz pytania?
    Skontaktuj się z nami
    Imię i nazwisko*
    E-mail*
    CV
    Wiadomość