icmHandlowiec – Mobilny Handlowiec

Wsparcie mobilnej sprzedaży - icmHandlowiecicMobile to platforma nowoczesnych mobilnych rozwiązań informatycznych wspomagających zarządzanie procesami biznesowymi, związanymi z koordynacją działań pracowników mobilnych.

Moduł icmHandlowiec obejmuje kluczowe funkcjonalności związane z procesami sprzedaży i zbierania zamówień, inkasa gotówki oraz generowania dokumentów sprzedaży i dostawy.

Czy wiesz, że...

Zgodnie z raportem „2014 AT&T Small Business Technology Poll” fakt wykorzystywania aplikacji mobilnych w prowadzonej działalności pozwala rocznie oszczędzić 599,5 mln godzin pracy. Przeliczając to na pieniądze otrzymujemy kwotę 15,6 mld USD oszczędności. (Badania prowadzono na małych i średnich firmach w USA. Źródło: computerworld.pl)

Korzyści:

  • szybki zwrot z inwestycji oraz wzrost sprzedaży towarów i usług
  • zarządzanie pracą rozproszonej grupy ludzi, optymalizacja kosztów ich działania
  • dostęp online pracowników terenowych do danych z systemów ERP/CRM w centrali firmy, podejmowanie decyzji na podstawie najbardziej aktualnych informacji
  • skrócenie czasu wykonania procesu sprzedaży, skrócenie czasu obsługi Klienta poprzez scenariusze prowadzące użytkownika przez proces i podpowiadanie rozwiązań w sytuacjach awaryjnych
  • zminimalizowanie błędów w procesie przyjmowania zamówień, wystawiania dokumentów, ewidencji towarów
  • optymalizacja kosztów SCM na podstawie rzeczywistych danych o sprzedaży i nowych zamówieniach
  • kontrola czasu pracy pracowników terenowych, dostęp w czasie rzeczywistym do statusu wykonywanych przez nich prac i zadań w terenie, śledzenie pozycji GPS wykonywanych procesów oraz pozycji pobytu pracownika
  • szeroki zakres raportów i analiz z możliwością ich personalizacji
  • możliwość integracji z różnymi systemami zewnętrznymi działającymi w centrali firmy w tym z systemami mapowymi

Funkcjonalności systemu wsparcia mobilnej sprzedaży:

  • przyjmowanie zamówień i obsługa sprzedaży (dokumenty WZ, paragony, faktury)
  • obsługa reklamacji, zwrotów (przyjęcie, zebranie informacji, dokumentacja)
  • obsługa rozliczeń gotówkowych (inkaso, dokumenty)
  • kontrola stanu magazynowego kierowcy (raporty stanu, nadwyżki)
  • kontrola poprawności wydań (zastosowanie kodów kreskowych)
  • fotograficzna dokumentacja procesu (wykonania zadania, błędów, uszkodzeń, ekspozycji)
  • ankietowanie, badania rynku (kreator ankiet, pytania otwarte, listy wyboru, raporty graficzne, filtry wyników)
  • cenniki (grupowe, indywidualne, targetowane)
  • obsługa promocji (warianty cenowe, grupy upustowe, promocje oraz programy lojalnościowe)
  • rejestracja geopozycji wykonania procesu lub zadania
  • karta klienta - dostęp do wszelkich informacji o kliencie wymaganych dla poprawnego i sprawnego wykonania procesu
  • karta produktu - dostęp do wszelkich informacji o produkcie/towarze wymaganych dla poprawnego i sprawnego wykonania procesu
  • raportowanie - analizy i raporty tworzone indywidualnie pod potrzeby projektu

Możliwości parametryzacji rozwiązania icmHandlowiec:

  • scenariusze działania
  • dane przetwarzane na urządzeniu mobilnym niezależnie od danych w centralnej bazie danych
  • widoki i pola formularzy
  • ilość i umiejscowienie elementów (funkcjonalności) systemu
  • dostęp do funkcjonalności na bazie uprawnień
  • personalizacja danych dla użytkownika i/lub urządzenia
  • personalizacja wizualizacji danych według standardów firm

Architektura:

System składa się z części serwerowej oraz mobilnej, pracującej na terminalach mobilnych, tabletach lub telefonach. Część serwerowa obejmuje serwer komunikacyjny, serwer bazy danych oraz serwer wymiany danych zewnętrznych automatyzujący komunikację i wymianę z systemami zewnętrznymi. Synchronizacja danych pomiędzy terminalami pracowników terenowych a serwerem komunikacyjnym opiera się na specjalnie zoptymalizowanym protokole, który doskonale sprawdza się dla łączy o niskiej przepustowości jak np. GPRS. Platforma, na bazie której zbudowano system, jest każdorazowo konfigurowana według wymagań Klienta i może być integrowana z dowolnym zewnętrznym środowiskiem informatycznym. Takie podejście zapewnia niezawodność, elastyczność i gwarancję pełnego dopasowania do potrzeb Klienta.

Platforma:

  • aplikacja mobilna:
    - komputer przenośny – Android 5.1 i wyżej,
    - RAM, wyposażony w komunikację WWAN (GPRS/EDGE/3G), WLAN
  • serwer centralny:
    - system operacyjny: WinServ2003, 2GB RAM, 80 GB HDD
    - baza danych: MS SQL Server 2005
    - inne: serwer IIS, .Net Framework 2.0

Dowiedz się więcej o wsparciu mobilnej sprzedaży!

Zadzwoń albo napisz

Jadwiga Horoszkiewicz-Kurnyta – Product Manager Systemy Mobilne

Udostępnij ten artykuł