Dołącz do nas!

Praca

IBCS Poland to dynamicznie rozwijająca się firma, dlatego też cały czas poszukujemy nowych osób.
Szczególnie zależy nam na kandydatach posiadających podobne cechy i ceniących te same wartości, które łączą wszystkich naszych pracowników.

Jeżeli potwierdzasz i w pełni zgadzasz się z poniższymi sformułowaniami:

  • Jestem energiczny/a i we wszystkich swoich działaniach przejawiam inicjatywę.
  • Mam nieustającą chęć kształcenia, rozwijania się.
  • Potrafię rozwiązywać problemy i myślę kreatywnie.
  • Mam zdolności organizacyjne.
  • Mam zdolność motywacji innych do pracy.
  • Posiadam silne cechy charakteru i uznaję wartości uniwersalne, takie jak uczciwość, szczerość, lojalność, zdolność do poświęceń dla innych.
  • Jestem uważany/a za osobę o wysokiej kulturze osobistej i o pogodnym sposobie bycia.

To zapraszamy Cię do kontaktu. Napisz do nas na praca@ibcs.pl. Pracując u nas będziesz miał/a wiele okazji do sprawdzenia, czy to co o sobie myślisz jest prawdą, całej reszty spraw nauczymy Cię sami.

Oferujemy:

  • pracę w młodym zespole,
  • możliwości zdobycia i poszerzenia wiedzy (szkolenia, kursy językowe itp.),
  • liczne kontakty z kolegami z zagranicy w ramach IBCS Group,
  • ścieżkę kariery,
  • atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od wyników pracy.

Warunkiem koniecznym współpracy z nami jest posiadanie wyższego wykształcenia (również licencjat) oraz dobrej znajomości języka angielskiego. Dodatkowym atutem będzie Twoje doświadczenie zawodowe, zwłaszcza gdy:

  • w przeszłości realizowałeś/aś podobne zadania jak pracownicy IBCS Poland,
  • masz doświadczenia szczególnie poszukiwane przez IBCS Poland – rozumiesz procesy biznesowe w zakresie logistyki u naszych Klientów z sektorów: produkcji, transportu, handlu i dystrybucji.

Proponujemy stanowiska w działach: sprzedaży, informatycznym i technicznym. Nie wykluczamy współpracy w tzw. home office.

Zarząd IBCS Poland

Obecnie poszukujemy

  • Nowy Sącz: Handlowiec / Key Account Manager
Zadania:
  • pozyskiwanie klientów w obszarze etykiet samoprzylepnych na roli, zarówno białych jak i zadrukowanych w technologii fleksograficznej,
  • przygotowywanie ofert i negocjacje cenowe,
  • utrzymywanie długofalowych relacji i zarządzenie klientami,
  • współpraca z pozostałymi działami firmy.
Oczekujemy:
  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku na rynku B2B,
  • wykształcenie wyższe min. licencjat,
  • bardzo dobrą znajomość w mowie i piśmie jednego z języków: angielski lub niemiecki,
  • prawo jazdy kat. B,
  • znajomości pakietu Office,
  • mobilności - gotowość do wyjazdów służbowych,
  • komunikatywności,
  • samodzielności i dobrej organizacji pracy.
Oferujemy:
  • atrakcyjną pracę w strukturach nowoczesnej firmy,
  • pracę w miłej, luźnej i wesołej atmosferze,
  • współpracę z doświadczonymi specjalistami i możliwość korzystania z ich wiedzy i doświadczenia,
  • możliwość rozwoju i szkoleń zawodowych,
  • elastyczne godziny pracy,
  • niezbędne narzędzia pracy tj. własne stanowisko, laptop, telefon,
  • dostęp do samochodów służbowych od pierwszego dnia pracy,
  • bardzo dużą samodzielność, elastyczność w podejmowaniu decyzji i wdrażaniu własnych pomysłów,
  • atrakcyjne wynagrodzenie powiązane z uzyskiwanymi wynikami,
  • możliwość korzystania z karty Benefit MultiSport,
  • ubezpieczenie na życie na bardzo preferencyjnych warunkach.

CV należy kierować na adres praca@ibcs.pl w terminie do 31.03.2021 wpisując w temacie maila Specjalista HelpDesk.

Warunkiem koniecznym rozpatrzenia CV jest umieszczenie w nim poniższej klauzuli. Brak poniższego zapisu w CV, jest równoznaczny z brakiem akceptacji na przetwarzanie danych osobowych, co wiąże się z wycofaniem CV z procesu rekrutacji. Zastrzegamy sobie prawo kontaktu jedynie z wybranymi osobami.

„Na podstawie art. 7 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), oświadczam, iż wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Administratora, którym jest IBCS Poland Sp. z o.o. z siedzibą w Nowym Sączu przy ul. Piłsudskiego 46 , 33-300 Nowy Sącz, KRS 0000030677, NIP 734-26-20-761, numerze REGON 491899419, moich danych osobowych w zakresie ujętym w CV, w celu przeprowadzenia procedury rekrutacji na stanowisko [nazwa stanowiska].

Powyższa zgoda została wyrażona dobrowolnie zgodnie z art. 4 pkt. 11 w/w Rozporządzenia.”

  • Nowy Sącz: Specjalista Helpdesk
Zadania:
  • zarządzanie zgłoszeniami dotyczącymi wdrożonych systemów,
  • rozwiązywanie zgłaszanych przez klientów problemów,
  • testowanie systemów informatycznych,
  • przekazywanie zebranych danych do dalszej analizy technicznej,
  • konfiguracja i instalacja systemów informatycznych (środowisko, aplikacja biznesowa, itp.),
  • wykonywanie dokumentacji wdrażanych systemów,
  • pełnienie dyżurów Helpdesk dla klientów firmy.
Oczekujemy:
  • wykształcenie informatyczne lub techniczne,
  • bardzo dobra znajomość konfiguracji środowiska WindowsServer (IIS, WebServices),
  • bardzo dobra znajomość administracji i konfiguracji baz danych SQL (MS SQL, Oracle),
  • umiejętność budowania skomplikowanych zapytań MS SQL,
  • znajomość języka angielskiego pozwalająca na czytanie i pisanie dokumentacji technicznej,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • łatwość w nawiązywaniu kontaktów,
  • gotowość do wyjazdów na terenie Polski (prawo jazdy kat. B).
Dodatkowe atuty:
  • wiedza na temat procesów logistycznych i/lub produkcyjnych,
  • doświadczenie na podobnym stanowisku,
  • doświadczenie w zakresie konfiguracji systemów mobilnych (WindowsMobile , Adnroid),
  • znajomość środowiska Linux.
Oferujemy:
  • atrakcyjną pracę w strukturach nowoczesnej firmy,
  • wynagrodzenie ściśle powiązane z osiąganymi wynikami,
  • współpracę z doświadczonymi specjalistami i możliwość korzystania z ich wiedzy i doświadczenia,
  • możliwość rozwoju i szkoleń zawodowych,
  • laptop, telefon komórkowy,
  • dostępność samochodów służbowych,
  • możliwość korzystania z karty Benefit MultiSport,
  • ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach.

CV należy kierować na adres praca@ibcs.pl w terminie do 15.03.2021 wpisując w temacie maila Specjalista HelpDesk.

Warunkiem koniecznym rozpatrzenia CV jest umieszczenie w nim poniższej klauzuli. Brak poniższego zapisu w CV, jest równoznaczny z brakiem akceptacji na przetwarzanie danych osobowych, co wiąże się z wycofaniem CV z procesu rekrutacji. Zastrzegamy sobie prawo kontaktu jedynie z wybranymi osobami.

„Na podstawie art. 7 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), oświadczam, iż wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Administratora, którym jest IBCS Poland Sp. z o.o. z siedzibą w Nowym Sączu przy ul. Piłsudskiego 46 , 33-300 Nowy Sącz, KRS 0000030677, NIP 734-26-20-761, numerze REGON 491899419, moich danych osobowych w zakresie ujętym w CV, w celu przeprowadzenia procedury rekrutacji na stanowisko [nazwa stanowiska].

Powyższa zgoda została wyrażona dobrowolnie zgodnie z art. 4 pkt. 11 w/w Rozporządzenia.”

Login

Reset Your Password