IBCS POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ realizuje projekt dofinansowany z Funduszy Europejskich pn. „ibcsDock/ibcsCloud: zautomatyzowany system rejestracji przepływu towarów w magazynie”.

Zobacz więcej

Handel detaliczny

Rozwiązanie optymalizujące logistykę i zwiększające konkurencyjności. Prześcignij konkurencję dzięki kompleksowym rozwiązaniom logistycznym. Zaprojektujemy je na bazie  najnowocześniejszych technologii, specjalnie pod wymagania Twojej hali sprzedaży.

Opis
Dostrzegasz ograniczenia swojego biznesu, które może wykorzystywać konkurencja?
  • Pomyłki ludzkie z powodu słabego wsparcia informatycznego.
  • Niska rentowność spowodowane wysokim kosztem kadry i sprzętu.
  • Czasochłonność inwentaryzacji i duże ryzyko błędów.
  • Spowolnienie procesów przez czasochłonne lub niedokładne skanowanie kodów kreskowych lub RFID. 
  • Czasochłonna i nieskuteczna komunikacja pomiędzy pracownikami na magazynie a halą sprzedaży oraz pomiędzy oddalonymi od siebie działami.
  • Zatory spowodowane niedoborem skanerów, drukarek lub materiałów eksploatacyjnych.
  • Ograniczenia sprzętu i oprogramowania, uniemożliwiające szybką obsługę klienta, skalowanie rozwiązań i wprowadzanie nowych technologii.

Chcesz zamienić te obciążenia na pełną integrację rozwiązań dla handlu detalicznego? Wybierz IBCS Poland, integratora  z ponad 20-letnim doświadczeniem w Polsce i Europie Środkowej.

Porozmawiaj z konsultantem

    form-icon
    Masz pytania?
    Skontaktuj się z nami
    Imię i nazwisko*
    E-mail*
    Telefon*
    Wiadomość
    Myślisz o inwestycji w sprzęt i oprogramowanie? Weź pod uwagę ważne ryzyka.

     

    1. Rozwiązania niedostosowane do potrzeb Twojego biznesu wygenerują nadmiarowe koszty, utrudnią pracę i wydłużą onboarding nowych pracowników.
    2. Współpraca z wieloma małymi lub wąsko wyspecjalizowanymi dostawcami sprawi, że prawdopodobnie nie uzyskasz osiągalnej wydajności, konkurencji łatwo będzie Cię prześcignąć, wdrożenie będzie się przedłużało z powodu trudności we współpracy pomiędzy dostawcami, a w przyszłości, naprawy gwarancyjne mogą się przedłużać
    3. Zakup rozwiązań niezgodnych ze standardami GS1 od niecertyfikowanych dostawców może narazić Cię na koszty z powodu niezgodności z normami.

    Nie ryzykuj. Wybierz kompleksowe wdrożenie z IBCS Poland. Jesteśmy integratorem rozwiązań – dobieramy i wdrażamy sprzęt oraz oprogramowanie, tak żeby maksymalizować produktywność Twojego systemu logistycznego. Instalujemy, testujemy i otaczamy ochroną serwisową. Dla Ciebie to jeden numer telefonu w razie jakiegokolwiek problemu, szybka diagnoza i pewne rozwiązanie.

    Porozmawiaj z konsultantem
    Co zyskasz, wybierając IBCS Poland jako dostawcę?

    Dzięki historii ponad 1500 wdrożeń IT w czasie ponad 20 lat, potrafimy odnaleźć i zdiagnozować słabe punkty procesów w handlu detalicznym, a następnie zmodernizować Twoją logistykę kompleksowo.

    • Przeprowadzamy audyt i optymalizujemy sieć LAN/WLAN.
    • Wymieniamy sprzęt na nowoczesny:
      • szybkie i elastyczne w konfiguracji skanery firmy Zebra, oparte o znajomy system Android,
      • wytrzymałe i bezbłędne uchwyty skanujące Zebra, które przyspieszają prace na magazynie i hali sprzedaży średnio o 30%,
      • szybkie i bezawaryjne sieciowe drukarki etykiet,
      • wydajne i zgodne z normami radiotelefony, które zsynchronizują pracowników na zmianie bez przerywania pracy i niepotrzebnego pokonywania długich tras.
    • Wdrażamy i integrujemy rozwiązania IT, na przykład:
      • system WMS ibcsTiger do wydajnego zarządzania magazynem i zapobiegania niedoborom.
      • oprogramowanie do inwentaryzacji środków trwałych EVIDEI , z którym błyskawicznie przeprowadzisz proces. Szczególnie, jeśli wdrożymy dodatkowo system RFID do błyskawicznego skanowania zawartości pomieszczeń bez poszukiwania i odsłaniania kodów kreskowych.
      • ibcsCloud: ekosystemu aplikacji do bezpiecznego korzystania w chmurze, bez inwestycji we własną infrastrukturę ingerencji we własna infrastrukturę, czy inwestycje w dodatkowy sprzęt.
      • system ibcsSmartCam, który będzie rejestrował zdarzenia i rozpoznawał incydenty.
      • system analizy obrazu ibcsDetector wspierany przez sztuczną inteligencję, który zadba o bezpieczeństwo pracowników i natychmiastowe alarmowanie.
    Porozmawiaj z konsultantem
    Profesjonalne doradztwo z inicjatywą

    Indywidualnie podchodzimy do każdego obiektu. Uważnie słuchamy Twoich spostrzeżeń. Planując wdrożenia, zwracamy szczególną uwagę na: charakterystykę procesów na hali sprzedaży i magazynowanych oraz metodologię współpracy Twojego zespołu. Rozmawiamy z pracownikami różnych szczebli, aby gruntownie poznać problemy i potrzeby firmy w jak najdłuższym horyzoncie czasowym.

    Szybki dostęp do wiedzy

    Reagujemy nawet na nietypowe problemy naszych klientów. Szybką diagnostykę opieramy na bazie studiów przypadków i gotowych rozwiązań zagranicznych,. Wypracowanych w społeczności integratorów IBCS Group – Czechy, Słowacja, Węgry, Bułgaria.

    Projekt, wdrożenie i opieka serwisowa 

    Naszym celem jest optymalizacja procesów logistycznych klienta oraz zapewnienie ich ciągłości. Dzięki elastycznym wariantom umów serwisowych, możesz mieć dostęp do helpdesku nawet w trybie 24/7. Od konsultacji telefonicznej, po zdalne wsparcie administracyjne. W naprawach sprzętu rozszerzamy warunki producenta. Możesz liczyć na obsługę logistyczną, przywracanie oprogramowania, testy po naprawach i ponowne konfiguracje zgodnie z charakterystyką Twoich procesów. Dostarczamy ponadto sprzęt zastępczy. Sprawdź i wybierz swoje warunki serwisu>>>

    Zaufali nam

    Do realizacji wdrożenia zgłosiło się wielu oferentów. Jednak zakres rozwiązania proponowanego przez IBCS Poland, a także dodatkowe elementy związane z monitorowaniem i zarządzaniem siecią w ramach tych funkcjonalności, zdecydowały o wyborze właśnie tego rozwiązania – tłumaczy Zbigniew Koplin z Okręgowej Spółdzielni Mleczarskiej w Piątnicy.

    Co warto podkreślić, wydajność magazynu wzrosła powyżej zakładanej wartości. Przyczyniło się to do realnych oszczędności finansowych. Jesteśmy w pełni zadowoleni z wdrożenia i jego efektów oraz współpracy z IBCS Poland.

    Zgodnie z założeniami, poprawiła się ergonomia pracy, zmniejszyła się liczba błędów, a procesy magazynowe zostały zoptymalizowane. Technologia pick-by-voice przyczyniła się również do przyspieszenia zbiórki i etapu wydania towarów, a także do wzrostu wydajności i efektywności kompletacji.

    System jest scentralizowany i łatwo zarządzać nim z jednego miejsca. Generuje on nie tylko oszczędność środków, ale również oszczędność czasu – wcześniej wydruk ręczny wykonywany był przez pracowników i operatorów wszystkich stanowisk. (…) Uniwersalna architektura znacznie skróciła czas przestojów, ułatwia prace serwisowe i dodatkowo w dużej mierze wyeliminowała ludzkie błędy.