IBCS POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ realizuje projekt dofinansowany z Funduszy Europejskich pn. „ibcsDock/ibcsCloud: zautomatyzowany system rejestracji przepływu towarów w magazynie”.

Zobacz więcej

Usługi techniczne – podstawa optymalnych wdrożeń

Obniż ryzyko, budżet i zredukuj czas wdrożenia. Zadbaj o kompleksową obsługę merytoryczną i techniczną, która maksymalnie zwrot z Twoich inwestycji.

Niepokoją Cię koszty i ryzyka nadchodzących wdrożeń?
  • Problemy na etapie projektu:
    • niedobór informacji w trakcie analiz i w procesie integracji rozwiązań,
    • niespodziewane kolizje pomiędzy systemami,
    • brak spójności danych,
    • przestoje strategicznych systemów na czas wdrożenia, 
    • nieoptymalny dobór sprzętu lub oprogramowania i związane z tym zbędne koszty.
  • Potencjalne skutki nieudanych wdrożeń:
    • spowolnione działanie źle skonfigurowanych urządzeń,
    • pozbawienie menedżerów dostępu do informacji niezbędnych w podejmowaniu decyzji,
    • spowolnienie realizacji zadań przez pracowników, którzy muszą radzić sobie z nieoczekiwanymi problemami technicznymi,
    • naruszenia bezpieczeństwa informacji procesowanych na urządzeniach mobilnych,
    • reklamacje i utrata klientów przez osłabienie wydajności systemów i wadliwość sprzętu,
    • utrata płynności nawigacji na magazynie,
    • długi czas usuwania awarii i wysoki koszt napraw.

Uwolnij się od ryzyk. Wybierz IBCS Poland. Kompleksowego integratora w obszarze SCM z ponad 20-letnim doświadczeniem analitycznym i wdrożeniowym w Polsce i Europie Środkowej.

    form-icon
    Masz pytania?
    Skontaktuj się z nami
    Imię i nazwisko*
    E-mail*
    Telefon*
    Wiadomość
    Analiza biznesowa – punkt wyjścia dla rentowności wdrożeń

    Audyt sieci LAN / WLAN

    Jeśli dopiero planujesz budowę sieci lub zauważasz problemy z istniejącą, audyt jest podstawą kompleksowej optymalizacji. Na samym okablowaniu możesz zaoszczędzić nawet 50% kosztów, jeśli skorzystasz z rekomendacji naszych specjalistów.

    Jakich danych dostarczą nasze wyniki?

    Przed budową infrastruktury:

    • optymalny projekt architektury,
    • model bezpieczeństwa,
    • najbardziej wydajne i niezawodne częstotliwości access pointów.

    W celu optymalizacji istniejącej sieci:

    • przyczyny słabego zasięgu,
    • czynniki przeciążające sieć,
    • bieżący stan widma radiowego,
    • interferencje międzykanałowe,
    • zagrożenia dla bezpieczeństwa sieci i danych, 
    • rekomendacje na temat optymalizacji sieci,
    • plan wdrożenia rozwiązania PoE (Power-over-Ethernet) które zredukuje okablowanie.

     

    Wybór technologii automatycznej identyfikacji

    Poprawne wdrożenie najnowocześniejszych rozwiązań skutkuje zwiększeniem sprawności i niezawodności procesów identyfikacji. Przekłada się to na ograniczenie ryzyka reklamacji i kosztów pracy. 

    Kluczowa jest analiza istniejących systemów i rozwiązań logistycznych.  Indywidualnie podchodzimy do każdego obiektu. Uważnie słuchamy Twoich spostrzeżeń. Planując wdrożenia, zwracamy szczególną uwagę na: charakterystykę procesów na produkcji, hali sprzedaży i magazynowych, a także metodologię współpracy Twojego zespołu. Rozmawiamy z pracownikami różnych szczebli, aby gruntownie poznać problemy i potrzeby firmy w jak najdłuższym horyzoncie czasowym.

    Jakie technologie pomagają zautomatyzować identyfikację?

    • Systemy widzenia maszynowego – zmieniające identyfikację i kontrolę jakości w szybki i sprawny proces bez udziału człowieka 
    • Systemy do kompletacji głosowej.
    • System RFID, przyspieszający skanowania produktów do kilkuset odczytów na sekundę i wykrywający nieprawidłowy skład zamówienia.
    • Bramki kodów kreskowych – automatyzujące odczyty do poziomu skanowania w czasie przejazdu z towarem. 
    • Roboty AMR, które oprócz transportu, mogą zliczać towary i przeprowadzać inwentaryzację. 

    Rozwiązania te uzupełniamy o rekomendacje dotyczące nowoczesnego sprzętu, który pozwoli maksymalnie wykorzystać potencjał automatyzacji. Takiego, jak urządzenia mobilne, czy drukarki kodów. 

     

    Dobór rozwiązania informatycznego

    Optymalizacja procesów logistycznych nie byłaby możliwa bez wsparcia oprogramowania. IBCS Poland to firma informatyczna z 20-letnim doświadczeniem wdrożeniowym. W pierwszej kolejności analizujemy istniejące procesy i systemy w środowisku Twojej firmy. Na podstawie wyników dobieramy rozwiązania informatyczne i elektroniczne. Efektem finalnym jest w pełni zintegrowany system logistyczny, pracujący z pełnym potencjałem na Twoją pozycję w branży. 

     

    W takim systemie mogą wydajnie pracować, na przykład:

    • ibcsTiger – WMS do wydajnego zarządzania magazynem i zapobiegania niedoborom.
    • ibcs Smart Cam – system dozoru video który będzie rejestrował zdarzenia i rozpoznawał:
      • incydenty bezpieczeństwa,
      • uszkodzenia towaru w czasie przemieszczania, kompletowania czy pakowania,
      • błędy w pakowaniu.
    • ibcsDetector – system analizy obrazu wspierany AI, który zadba o bezpieczeństwo pracowników i natychmiastowo zaalarmuje o problemach. 
    • NiceLabel Designer – oprogramowanie do zarządzania wydrukiem etykiet

    Diagnostykę opieramy na bazie studiów przypadków i gotowych rozwiązań zagranicznych. Wypracowanych w społeczności integratorów IBCS Group (Czechy, Słowacja, Węgry, Bułgaria). W ten sposób możemy zareagować sprawnie nawet na nietypowe problemy.

    Usługi wdrożeniowe – sprawność i bezpieczeństwo logistyki

    Asysta techniczna i szkolenia 

    Zapewnij bezpieczeństwo podczas uruchamiania i utrzymania nowych systemów oraz rozwiązań sprzętowych. Wybierz konsultacje z ekspertem IBCS Poland, który będzie dostępny nawet w trybie 24/7. 

    Nasi specjaliści łączą doświadczenie z nieustannym doskonaleniem poprzez regularne szkolenia i praktykę wdrożeniową w szeregach naszych spółek w 5 krajach. Wyróżnia ich dynamika w reakcji na wyzwania i kompleksowa wiedza o najnowocześniejszych rozwiązaniach z obszaru SCM. 

    Chcesz usunąć luki kompetencyjne kadry i zwiększyć samodzielność administratorów? Zapytaj nas o specjalistyczne szkolenia. Dzięki nim Twoi pracownicy nabiorą większej sprawności w zarządzaniu systemami, bezpiecznym używaniu urządzeń mobilnych i stacjonarnych. Wraz z ich kompetencjami, wzrośnie sprawność i bezpieczeństwo procesów logistycznych.

     

    Instalacja i integracja aplikacji

    Każde wdrożenie aplikacji to generująca ryzyko ingerencja w Twoje procesy. Aby zapewnić maksymalne bezpieczeństwo i bezinwazyjność, warto skorzystać z naszego doświadczenia w integracji rozwiązań. 

    Aplikacje przez nas instalowane przechodzą przez szczegółowe testy:

    • uruchomienia,
    • dedykowanej wersji aplikacji,
    • scenariuszy użytkownika.

    Dopiero pomyślne wyniki otwierają drogę do pełnego wdrożenia. 

    Jego przebieg jest następujący:

    • Instalacja i konfiguracja:
      • systemu operacyjnego,
      • aplikacji,
      • baz danych,
      • serwisów komunikacyjnych,
      • oprogramowania klienckiego.
    • stabilizacja środowiska pod kątem funkcjonalnym i bezpieczeństwa:
      • struktury magazynów,
      • definicje kartotek,
      • konta użytkowników,
    • kompletacja słowników dopasowanych do Twoich procesów,
    • migracja danych.

     

    Montaż i konfiguracja urządzeń 

    Właściwy dobór sprzętu jest tak samo kluczowy, jak jego konfiguracja. Nie dopuść do marnowania potencjału nowych urządzeń. Zadbaj o konfigurację wspartą doświadczeniem fachowców. 

    • Sprawdzimy jakość wybranych przez Ciebie urządzeń przed instalacją,
    • zamontujemy nowy sprzęt w miejscu pracy razem z jego infrastrukturą i peryferiami,
    • przygotujemy pakiety konfiguracyjne, obejmujące sposób pracy i komunikacji urządzeń w systemie logistycznym,
    • wdrożymy aplikacje biznesowe w Twoje procesy,
    • skonfigurujemy i zoptymalizujemy infrastrukturę komunikacyjną pod konkretne parametry pracy,
    • skonfigurujemy, zoptymalizujemy i zabezpieczymy sieć,
    • zainstalujemy i skonfigurujemy narzędzia do administracji i monitoringu
    • zabezpieczymy urządzenia od strony wirtualnej i fizycznej.

     

    Potrzebujesz wsparcia na wcześniejszym etapie – przed modernizacją zasobów sprzętowych?

    Sprawnie wybierzemy dla Twojej firmy:

    • szybkie i elastyczne w konfiguracji skanery firmy Zebra, oparte o znajomy system Android, 
    • Wytrzymałe i bezbłędne uchwyty skanujące Zebra, które przyspieszają prace na magazynie i hali sprzedaży
    • szybkie i bezawaryjne sieciowe drukarki etykiet
    • wydajne, automatyczne aplikatory etykiet Cobalt, które przyspieszą tempo pracy bez nowych rekrutacji, a do tego zredukują liczbę sprzętu, punktów odbioru i etykietowania. 
    • wydajne i zgodne z normami radiotelefony, które zsynchronizują pracowników na zmianie bez przerywania pracy i niepotrzebnego pokonywania długich tras.

     

    Zarządzanie projektem

    Jeśli chcesz mieć pewność optymalizacji inwestycji od analizy, przez wdrożenie, po opiekę serwisową i wsparcie techniczne, powierz projekt naszym specjalistom. Skorzystaj z bezpieczeństwa i sprawności, za którymi stoi doświadczenie z ponad 1000 projektów, 

    Standardowy projekt w IBCS Poland składa się z:

    • analizy przed wdrożeniowej, 
    • implementacji, 
    • wdrożenia 
    • testów,
    • odbioru dostarczanych rozwiązań, 
    • kompleksowej obsługi po wdrożeniu – związanej z utrzymaniem i serwisem systemów.

    W centrum polityki serwisowej IBCS Poland jest zabezpieczenie ciągłości Twoich procesów logistycznych. Dzięki elastycznym wariantom umów, możesz zyskać dostęp do helpdesku nawet w trybie 24/7. Od konsultacji telefonicznej, po zdalne wsparcie administracyjne. W naprawach sprzętu rozszerzamy warunki producenta. Możesz liczyć na obsługę logistyczną, przywracanie oprogramowania, testy po naprawach i ponowne konfiguracje zgodnie z charakterystyką Twojego procesu logistycznego. Dostarczamy również sprzęt zastępczy. Sprawdź i wybierz swoje warunki serwisu>>> 

     

    Do każdego klienta podchodzimy indywidualnie. Opowiedz nam o swoich problemach i wyzwaniach. Zacznijmy od audytów i porozmawiajmy o kompleksowym podnoszeniu rentowności Twojego biznesu.

    Zaufali nam

    Do realizacji wdrożenia zgłosiło się wielu oferentów. Jednak zakres rozwiązania proponowanego przez IBCS Poland, a także dodatkowe elementy związane z monitorowaniem i zarządzaniem siecią w ramach tych funkcjonalności, zdecydowały o wyborze właśnie tego rozwiązania – tłumaczy Zbigniew Koplin z Okręgowej Spółdzielni Mleczarskiej w Piątnicy.

    Co warto podkreślić, wydajność magazynu wzrosła powyżej zakładanej wartości. Przyczyniło się to do realnych oszczędności finansowych. Jesteśmy w pełni zadowoleni z wdrożenia i jego efektów oraz współpracy z IBCS Poland.

    Zgodnie z założeniami, poprawiła się ergonomia pracy, zmniejszyła się liczba błędów, a procesy magazynowe zostały zoptymalizowane. Technologia pick-by-voice przyczyniła się również do przyspieszenia zbiórki i etapu wydania towarów, a także do wzrostu wydajności i efektywności kompletacji.

    System jest scentralizowany i łatwo zarządzać nim z jednego miejsca. Generuje on nie tylko oszczędność środków, ale również oszczędność czasu – wcześniej wydruk ręczny wykonywany był przez pracowników i operatorów wszystkich stanowisk. (…) Uniwersalna architektura znacznie skróciła czas przestojów, ułatwia prace serwisowe i dodatkowo w dużej mierze wyeliminowała ludzkie błędy.