IBCS POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ realizuje projekt dofinansowany z Funduszy Europejskich pn. „ibcsDock/ibcsCloud: zautomatyzowany system rejestracji przepływu towarów w magazynie”.

Zobacz więcej
Alians IBCS SPICA
Poznaj nas

Alians IBCS SPICA

Alians IBCS SPICA dostarcza kompleksowe rozwiązania w obszarze SCM (zarządzania łańcuchem dostaw) podmiotom funkcjonującym na obszarze Europy pomiędzy trzema morzami – Bałtyckim, Adriatyckim i Czarnym.

IBCS Group, lider w Europie Centralnej w zakresie projektowania i wdrażania zaawansowanych i innowacyjnych aplikacji mobilnych dla biznesu, nawiązało partnerstwo ze SPICA Group, wiodącym dostawcą w rejonie adriatyckim w zakresie rozwiązań transformacji cyfrowej w obrębie zarządzania zasobami ludzkimi oraz zarządzania łańcuchem dostaw.


Strategicznym celem zawiązanego partnerstwa jest przede wszystkim zapewnienie wszystkim klientom z 11 krajów Europy Centralnej, Wschodniej i Południowowschodniej najwyższej jakości usług i rozwiązań dla ich biznesów.

Dzięki kooperacji dwóch tak szybko rozwijających się i działających na dużą skalę firm możliwe jest stworzenie jedynej w swoim rodzaju bazy ponad 250 ekspertów posiadających ponad 25-letnie doświadczenie, które bezpośrednio rzutuje na możliwości i produkty związane z wydajnym zarządzaniem łańcuchem dostaw oferowane klientom.

Oprócz większego zaawansowania technologicznego procesów logistycznych sojusz Alians IBCS SPICA pozwala również na utrzymanie najwyższej jakości obsługi klientów i utrzymanie oraz serwisowanie wdrożonych rozwiązań w całym regionie objętym współpracą, i to w lokalnych językach.

Długofalowa współpraca, przejrzysty cel

Dzięki zawiązaniu partnerstwa IBCS Spica możliwe jest stworzenie globalnej oferty dla klientów działających na obszarze Europy.

Ścisła, strategiczna współpraca pozwala nam oferować kompleksowe rozwiązania w obszarze zarządzania łańcuchem dostaw, które nie sposób byłoby wdrożyć, działając autonomicznie.


Kooperacja dwóch liderów w zakresie rozwiązań mobilnych dla biznesu i zautomatyzowanej identyfikacji umożliwia zaoferowanie klientom znacznie większych możliwości, a ujednolicony know-how ułatwia znacznie lepsze zrozumienie wdrażanych rozwiązań.