IBCS POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ realizuje projekt dofinansowany z Funduszy Europejskich pn. „ibcsDock/ibcsCloud: zautomatyzowany system rejestracji przepływu towarów w magazynie”.

Zobacz więcej

Serwis

Szybka diagnostyka i bezpieczeństwo ciągłości procesów. Zagwarantuj ciągłość procesów logistycznych w swojej firmie. Wybierz jedną, skonsolidowaną umowę serwisową z IBCS Poland obejmującą sprzęt wszystkich marek, oprogramowanie i sieci informatyczne.

Czy obserwujesz ryzyka i problemy z utrzymaniem sprawności sieci, systemów informatycznych i sprzętu?
  • Obniżenie wydajności procesów logistycznych i zwiększenie liczby zwrotów spowodowane przez awaryjny lub wyeksploatowany sprzęt do skanowania lub drukowania kodów kreskowych, albo słabo skalibrowany system RFID? 
  • Przestoje lub spowolnienia w logistyce produkcyjnej lub magazynowej spowodowane awariami lub niedoskonałościami sieci LAN / WLAN, konfliktami lub awariami oprogramowania, ewentualnie niedopasowaniem systemów informatycznych do sprzętu używanego w Twojej firmie? 
  • Nagłe braki towaru lub przestrzeni magazynowej nie zasygnalizowane wcześniej przez awaryjny lub słabo skonfigurowany system, 
  • Uciążliwe koszty uszkodzeń sprzętu powodowanych przez pracowników podczas codziennej pracy? 
  • Ciągłe, powracające zgłoszenia o awariach sprzętu lub oprogramowania obciążające zespół IT lub zespół wsparcia technicznego w firmie ? 

Chcesz zamienić te obciążenia na szybką diagnostykę problemów i serwis gwarantujący płynność pracy procesów logistycznych w Twojej firmie? Wybierz IBCS Poland,integratora  rozwiązań w obszarze łańcucha dostaw z ponad 20-letnim doświadczeniem w Polsce i Europie Środkowej.

Porozmawiaj z konsultantem

    form-icon
    Masz pytania?
    Skontaktuj się z nami
    Imię i nazwisko*
    E-mail*
    Telefon*
    Wiadomość
    Szukasz serwisu technicznego dla swojej firmy? Rozważ najważniejsze ryzyka.
    1. Umowy z firmami bez certyfikacji i autoryzacji producentów urządzeń oraz przeszkolonej kadry to ryzyko straty czasu i pogłębiania problemów w logistyce.
    2. Pozorne oszczędności wynikające z wyboru wielu małych, tanich ofert prowadzą zwykle do kosztownych strat spowodowanych błędnymi zgłoszeniami usterek oraz nieporozumieniami pomiędzy firmami odpowiedzialnymi za serwis poszczególnych elementów systemu logistycznego.
    3. Pochopna wymiana sprzętu z powodu awarii to nieuzasadnione koszty i ryzyko zaburzenia Twoich procesów logistycznych, jeśli nowy sprzęt nie będzie zintegrowany z innymi rozwiązaniami w Twojej firmie.
    4. Ograniczony dostęp do serwisu to ryzyko bezradności w obliczu przestoju.
    5. Przeglądy sprzętu możliwe tylko w godzinach pracy będą obniżać wydajność Twoich procesów logistycznych i generować dodatkowe koszty. 
    6. Serwis nie gwarantujący sprzętu zastępczego to kolejne koszty, zatory i spowolnienia przez cały okres naprawy urządzeń.
    7. Brak dostępu do szybkiej i bezpiecznej pomocy zdalnej spowoduje konieczność dojazdu eksperta do Twojej siedziby zanim rozpocznie się jakakolwiek diagnostyka.

    Nie ryzykuj. Wybierz plany serwisowe IBCS Poland. Zyskasz pewność kompleksowej obsługi całego zakresu oprogramowania i sprzętu.

    Porozmawiaj z konsultantem
    Usługa serwisowa IBCS Poland zapewni sprawność i maksymalną wydajność logistyki w Twojej firmie.
    • Łatwy i szybki kontakt z serwisem – rozwiązania wszystkich problemów zapoczątkujesz zawsze pod jednym numerem telefonu. 
    • Gwarancja szybkiej diagnozy i sprawnej reakcji – przykładowo, naprawa drukarki przez naszego serwisanta to 8 godzin razem z dojazdem.
    • Eliminacja przestojów dzięki otrzymanemu od nas sprzętowi zastępczemu.
    • Prewencja:
      • zabezpieczenie przed awarią sieci radiowych LAN i WLAN, które stale monitorujemy, 
      • redukcja usterek do minimum dzięki naszej stałej, kompleksowej opiece nad Twoimi procesami utrzymania ruchu, 
      • uproszczenie procesu akceptacji nagłych zamówień, które mogą być realizowane w ramach umowy serwisowej z IBCS Poland,
      • utrzymanie najwyższej wydajności systemu logistycznego – okresowe raporty z sugestiami usprawnień od ekspertów IBCS Poland.
    • Oszczędność – warunki umowy pozostają niezmienne. Z góry przewidzisz budżet serwisowy na kolejny rok, a my zaproponujemy atrakcyjnee rabaty.

     

    Porozmawiaj z konsultantem
    Sprawdź nasze elastyczne plany serwisowe i wybierz swój
    Pozbądź się ryzyka niedotrzymania umów i groźby kar, dzięki wsparciu międzynarodowego integratora rozwiązań w obszarze łańcucha dostaw .
    • Przeprowadzimy audyt i zoptymalizujemy sieć LAN/WLAN. 
    • Zaprojektujemy i dostarczymy system oznakowania magazynu, z elementami o trwałości gwarantowanej pisemnie nawet do 50 – 100 lat. 
    • Dostarczymy na czas nowe etykiety zgodne z wymaganiami w Twoim łańcuchu dostaw. W tym wydruki małych partii na życzenie i dodruki w kilkanaście godzin w sytuacjach kryzysowych.
    • Uzupełnimy materiały eksploatacyjne,
    • Wymienimy sprzęt na nowoczesny, dopasowany i zoptymalizowany pod Twoje potrzeby:
      • Szybkie i elastyczne w konfiguracji skanery firmy Zebra, oparte o znajomy system Android,
      • Wytrzymałe i bezbłędne uchwyty skanujące Zebra, które przyspieszają prace na magazynie,
      • Szybkie i bezawaryjne sieciowe drukarki etykiet,
      • Wydajne, automatyczne aplikatory etykiet Cobalt, które przyspieszą tempo pracy bez nowych rekrutacji, a do tego zredukują liczbę sprzętu, punktów odbioru i etykietowania. 
      • Wydajne i zgodne z normami radiotelefony, które zsynchronizują pracowników na zmianie bez przerywania pracy i niepotrzebnego pokonywania długich tras.
    • Wdrożymy rozwiązania nowej generacji:
    • Systemy do kompletacji głosowej.
      • System RFID, przyspieszający skanowania produktów do kilkuset odczytów na sekundę i wykrywający nieprawidłowy skład zamówienia.
      • Roboty AMR, które przejmą i zautomatyzują zadania związane z fizycznym ruchem towarów, a przy tym zminimalizują ryzyko wypadków komunikacyjnych na magazynie,
    • Wdrożymy i zintegrujemy rozwiązania IT, które stworzą spójny system logistyczny:
      • ibcsTiger – system WMS do wydajnego zarządzania magazynem i zapobiegania niedoborom.
      • ibcsSmartCam  – system,który będzie rejestrował zdarzenia i rozpoznawał: incydenty bezpieczeństwa, uszkodzenia towaru w czasie przemieszczania, kompletowania czy pakowania, błędy w pakowaniu.
      • ibcsDetector – system analizy obrazu wspierany przez sztuczną inteligencję, który zadba o bezpieczeństwo pracowników i natychmiastowo zaalarmuje o problemach.
      • NiceLabel Designer – oprogramowanie do zarządzania wydrukiem etykiet
      • ibcsCloud – ekosystem aplikacji do bezpiecznego korzystania w chmurze, bez ingerencji we własna infrastrukturę, czy inwestycje w dodatkowy sprzęt.
    • Przeprowadzimy profesjonalne szkolenia, które wyeliminują luki kompetencyjne.

     

    W IBCS Poland liczy się także refleks i dostęp do wiedzy. Wyróżniają nas szybkie reakcje nawet na nietypowe problemy. Diagnostykę opieramy o bazę studiów przypadków i gotowych rozwiązań zagranicznych, wypracowanych w społeczności integratorów IBCS Group (Czechy, Słowacja, Węgry, Bułgaria).

    Zaufali nam

    Do realizacji wdrożenia zgłosiło się wielu oferentów. Jednak zakres rozwiązania proponowanego przez IBCS Poland, a także dodatkowe elementy związane z monitorowaniem i zarządzaniem siecią w ramach tych funkcjonalności, zdecydowały o wyborze właśnie tego rozwiązania – tłumaczy Zbigniew Koplin z Okręgowej Spółdzielni Mleczarskiej w Piątnicy.

    Co warto podkreślić, wydajność magazynu wzrosła powyżej zakładanej wartości. Przyczyniło się to do realnych oszczędności finansowych. Jesteśmy w pełni zadowoleni z wdrożenia i jego efektów oraz współpracy z IBCS Poland.

    Zgodnie z założeniami, poprawiła się ergonomia pracy, zmniejszyła się liczba błędów, a procesy magazynowe zostały zoptymalizowane. Technologia pick-by-voice przyczyniła się również do przyspieszenia zbiórki i etapu wydania towarów, a także do wzrostu wydajności i efektywności kompletacji.

    System jest scentralizowany i łatwo zarządzać nim z jednego miejsca. Generuje on nie tylko oszczędność środków, ale również oszczędność czasu – wcześniej wydruk ręczny wykonywany był przez pracowników i operatorów wszystkich stanowisk. (…) Uniwersalna architektura znacznie skróciła czas przestojów, ułatwia prace serwisowe i dodatkowo w dużej mierze wyeliminowała ludzkie błędy.