IBCS POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ realizuje projekt dofinansowany z Funduszy Europejskich pn. „ibcsDock/ibcsCloud: zautomatyzowany system rejestracji przepływu towarów w magazynie”.

Zobacz więcej

Akcesoria

Unikalne rozwiązania zwiększające wydajność procesów i rentowność biznesu. Jeśli szukasz metod optymalizacji logistyki, które pozwolą Ci być o krok przed konkurencją, sprawdź nasze rozwiązania z zakresu akcesoriów.

Dołącz do firm zdobywających przewagę na rynku dzięki wdrażaniu innowacyjnych rozwiązań i usprawnień jako jedne z pierwsze w branży.

Akcesoria
Sanitize Box – ozonowanie jednym przyciskiem

Jeśli potrzebujesz wysterylizować przedmioty osobistego użytku, jak okulary, telefony, klucze, portfele czy monety, postaw na bezpieczną, skuteczną i łatwą w użycie technologię eliminacji patogenów z ich powierzchni zamkniętą w obudowie o wymiarach 22×16 cm.

Jak działa Sanitize Box?

  • Po umieszczeniu wewnątrz przedmiotów, urządzenie należy szczelnie zamknąć.
  • Wciśnięcie przycisku aktywuje wytwarzanie ozonu o silnych właściwościach utleniających.
  • Ozon równomiernie wypełnia całą przestrzeń, wnikając nawet tam, gdzie popularne metody czyszczenia zawodzą.
  • Wyłączanie ozonowania odbywa się za pomocą tego samego przycisku.

Status urządzenia pokazuje dioda LED. Zasilanie pochodzi z baterii 12V

Skontaktuj się

    form-icon
    Masz pytania?
    Skontaktuj się z nami
    Imię i nazwisko*
    E-mail*
    Telefon*
    Wiadomość
    Mobilne stanowisko pracy – autonomia i bezpieczeństwo

    Chcesz uniezależnić swoich pracowników od dostępu do sieci elektrycznej i zapewnić im możliwość korzystania z narzędzi pracy dokładnie tam, gdzie ich akurat potrzebują? Nasze rozwiązanie pozwoli im przemieszczać się po magazynie z własnym stanowiskiem. Będą mieć zawsze na miejscu prąd z własnego źródła zasilania, komputer, drukarkę etykiet i ładowarkę urządzeń mobilnych. Zredukuj ryzyko wypadków i zbędny ruch pieszy na magazynie.

    Na mobilne stanowisko pracy składają się:

    • wózek stalowy o wymiarach: 900x800x500,
    • półka na dodatkowe materiały i/lub akcesoria (np. rolki etykiet, taśm barwiących, itp.),
    • kółka z hamulcem.
    • akumulator i przetwornica,
    • układ ładujący i zabezpieczający przed całkowitym rozładowaniem i kompatybilny ze standardowymi gniazdami elektrycznymi.

    Nasi klienci cenią to rozwiązanie, bo pomaga im uzyskać pracę mobilną: w sytuacjach gdy są obszary w magazynie lub w hali produkcyjnej gdzie nie ma zasilania lub jest jedno stanowisko drukowania na wiele doków czy gniazd produkcyjnych zastosowanie drukarki z zasilaniem bateryjnym pozwoli uniezależnić się od klasycznego punktu biurowego. Dodatkowo stanowisko może być wyposażone jest w drukarkę przemysłową drukującą w technologii termotransferowej /typowe drukarki mobilne są termiczne/, dzięki czemu możemy obniżyć koszty druku, a także uzyskać druk o długiej trwałości. Stanowisko mobilne może być także wyposażone w komputer z pełnym systemem klienta, czyli uzyskujemy pełną funkcjonalność systemu produkcyjnego w dowolnym miejscu magazynu, jedyne wymaganie to dostępność sieci WLAN i drukarka WiFi.

    Cubetape – cyfryzacja pomiarów

    To urządzenie mieści w sobie funkcję mierzenia i sprawdzania wagi wolumetrycznej z natychmiastowym zapisem cyfrowym przez Bluetooth lub USB. Jeśli chcesz wykonywać sprawne pomiary niskim kosztem, z Cubetape osiągniesz ten sam efekt, co inwestując w miarkiy taśmowe i bramki skanujące. Można mierzyć szybko i skutecznie palety, paczki i produkty prostopadłościenne. Przy tym oszczędzasz czas i energię, ponieważ pomiary następują na miejscu, bez transportu do specjalnych punktów.

    W kompaktowej obudowie kryją się:

    • 3 metry wysuwanej miary,
    • Wyświetlacz OLED 128×128 px,
    • akumulator 970 mAh o żywotności 2 dni,
    • funkcja cyfrowego odczytu,
    • rozwiązania USB, irDA i Bluetooth.

    Dzięki Cubetape Twoi pracownicy zrezygnują z papierowego, podatnego na błędy notowania. Wszystkie pomiary będą automatycznie zapisywane i wysyłane do systemu.

    Inteligentne szafy do wydawania sprzętu – automatyczna kontrola zasobów

    Metoda firmy Zebra na bezpieczne przechowywanie sprzętu i automatyczne przydzielanie odpowiedzialności osobie pobierającej dane urządzenie na zmianie.

    Wdrażając szafki Zebra, zabezpieczysz narzędzia pracy, od których zależy skuteczność i bezpieczeństwo wielu procesów w Twojej firmie. Zapobiegniesz także niezarejestrowanym uszkodzeniom, zaginięciom sprzętu i rozmywaniu się odpowiedzialności za straty.
    Sprzęt w szafach będzie zabezpieczony i ładowany. W tym czasie korzystanie z raportów o stanie narzędzi oraz zarządzanie uprawnieniami do nich będzie możliwe zdalnie.

    Taki poziom monitoringu oznacza niższe koszty utrzymania sprzętu oraz zredukowane ryzyko wypadków, ponieważ eksploatacja urządzeń jest śledzona i łatwo je w porę naprawić lub wymienić. Dane są przesyłane do systemu Zebra’s Access Management System.

    Pojemność szafki można wybrać z przedziału od 5 do 100 urządzeń. Dostępne umowy: na 1, 3 lub 5 lat.

    Myślisz o zabezpieczeniu serwisowym tych i innych rozwiązań logistycznych?

    W naszej polityce serwisowej priorytetem jest zabezpieczenie ciągłości Twoich procesów logistycznych. Dzięki elastycznym wariantom umów, możesz mieć dostęp do helpdesku nawet w trybie 24/7. Od konsultacji telefonicznej, po zdalne wsparcie administracyjne.

    W naprawach sprzętu możesz liczyć na:

    • rozszerzenie warunków producenta,
    • obsługę logistyczną,
    • przywracanie oprogramowania,
    • testy po naprawach
    • ponowne konfiguracje zgodnie z charakterystyką Twoich procesów.

    Dostarczamy ponadto sprzęt zastępczy. Sprawdź i wybierz swoje warunki serwisu>>>

    Potrzebujesz bardziej kompleksowej obsługi, niż wdrożenie pojedynczego rozwiązania?

    Dzięki historii ponad 1500 wdrożeń IT w czasie ponad 20 lat, szybko odnajdujemy i diagnozujemy słabe punkty procesów logistycznych. Każdą firmę modernizujemy kompleksowo.

    • Przeprowadzamy audyt i optymalizujemy sieć LAN/WLAN.
    • Projektujemy i dostarczamy system oznakowania magazynu, z elementami o trwałości gwarantowanej pisemnie nawet do 50 – 100 lat.
    • Dostarczamy na czas nowe etykiety zgodne z wymaganiami w Twoim łańcuchu dostaw. W tym wydruki małych partii na życzenie i dodruki w kilkanaście godzin w sytuacjach kryzysowych.
    • Uzupełniamy materiały eksploatacyjne.

     

    Wymieniamy sprzęt na nowoczesny:

      • szybkie i elastyczne w konfiguracji skanery firmy Zebra, oparte o znajomy system Android,
      • szybkie i bezawaryjne sieciowe drukarki etykiet,
      • wydajne, automatyczne aplikatory etykiet, które przyspieszą tempo pracy bez nowych rekrutacji, a do tego zredukują liczbę sprzętu, punktów odbioru i etykietowania.
      • wydajne i zgodne z normami radiotelefony, które zsynchronizują pracowników na zmianie bez przerywania pracy i niepotrzebnego pokonywania długich tras.

    Wdrażamy nowoczesne rozwiązania techniczne:

    • Systemy do kompletacji głosowej.
    • System RFID, przyspieszający skanowania produktów do kilkuset odczytów na sekundę i wykrywający nieprawidłowy skład zamówienia.
    • Roboty AMR, które przejmą i automatyzują zadania związane z fizycznym ruchem towarów i zminimalizują ryzyko wypadków komunikacyjnych na magazynie.

     

    Projektujemy, wdrażamy oraz integrujemy rozwiązania IT, które tworzą spójny system kontroli różnych obszarów funkcjonowania logistyki

    • ibcsTiger – system WMS do wydajnego zarządzania magazynem i zapobiegania niedoborom.
    • ibcs Smart Cam  – system, który będzie rejestrował zdarzenia i rozpoznawał:
      • incydenty bezpieczeństwa,
      • uszkodzenia towaru w czasie przemieszczania, kompletowania czy pakowania,
      • błędy w pakowaniu.
      • ibcsDetector – system analizy obrazu wspierany AI, który zadba o bezpieczeństwo pracowników i natychmiastowo zaalarmuje o problemach
      • NiceLabel Designer – oprogramowanie do zarządzania wydrukiem etykiet
    • Przeprowadzamy profesjonalne szkolenia, które eliminują luki kompetencyjne.
    Skorzystaj z doświadczenia i sprawności wdrożeniowej IBCS Poland

    Profesjonalne doradztwo z inicjatywą.

    Indywidualnie podchodzimy do każdego obiektu. Uważnie słuchamy Twoich spostrzeżeń. Planując wdrożenia, zwracamy szczególną uwagę na: charakterystykę procesów na hali sprzedaży i magazynowych oraz metodologię współpracy Twojego zespołu. Rozmawiamy z pracownikami różnych szczebli, aby gruntownie poznać problemy i potrzeby firmy w jak najdłuższym horyzoncie czasowym.

    Szybki dostęp do unikalnej wiedzy.

    Diagnostykę opieramy na bazie studiów przypadków i gotowych rozwiązań zagranicznych. Wypracowanych w społeczności integratorów IBCS Group (Czechy, Słowacja, Węgry, Bułgaria). W ten sposób możemy zareagować sprawnie nawet na nietypowe problemy

    Zaufali nam

    Do realizacji wdrożenia zgłosiło się wielu oferentów. Jednak zakres rozwiązania proponowanego przez IBCS Poland, a także dodatkowe elementy związane z monitorowaniem i zarządzaniem siecią w ramach tych funkcjonalności, zdecydowały o wyborze właśnie tego rozwiązania – tłumaczy Zbigniew Koplin z Okręgowej Spółdzielni Mleczarskiej w Piątnicy.

    Co warto podkreślić, wydajność magazynu wzrosła powyżej zakładanej wartości. Przyczyniło się to do realnych oszczędności finansowych. Jesteśmy w pełni zadowoleni z wdrożenia i jego efektów oraz współpracy z IBCS Poland.

    Zgodnie z założeniami, poprawiła się ergonomia pracy, zmniejszyła się liczba błędów, a procesy magazynowe zostały zoptymalizowane. Technologia pick-by-voice przyczyniła się również do przyspieszenia zbiórki i etapu wydania towarów, a także do wzrostu wydajności i efektywności kompletacji.

    System jest scentralizowany i łatwo zarządzać nim z jednego miejsca. Generuje on nie tylko oszczędność środków, ale również oszczędność czasu – wcześniej wydruk ręczny wykonywany był przez pracowników i operatorów wszystkich stanowisk. (…) Uniwersalna architektura znacznie skróciła czas przestojów, ułatwia prace serwisowe i dodatkowo w dużej mierze wyeliminowała ludzkie błędy.