Znakowanie RFID w automotive – poznaj nasze rozwiązanie

Przed producentami w branży automotive kreuje się nowe wyzwanie – znakowanie produktów tagami RFID zgodnie z wytycznymi, które zostały opracowane przez producentów dużych koncernów samochodowych we współpracy z VDA – Niemieckim Stowarzyszeniem Przemysłu Motoryzacyjnego.

Producenci samochodów będą musieli stosować się do regulacji VDA, które obejmują:

  • fizyczne cechy etykiet/tagów RFID,
  • kodowanie 6 bitowe czyli stosowanie specjalnej struktury danych zapisanych w pamięci znacznika,
  • oraz obieg tych danych.

W celu uproszczenia znakowania oraz spełnienia powyższych wymogów przygotowaliśmy kompleksowe rozwiązanie, które składa się jedynie z trzech komponentów:

  • NiceLabel - oprogramowania zarządzającego wydrukiem,
  • drukarki tagów RFID z możliwością ich kodowania,
  • tagów RFID.
znaczniki RFID w branży automotive

Przeczytaj więcej RFID dla branży motoryzacyjnej oraz zapisz się na bezpłatny webinar:

RFID w łańcuchu dostaw w sektorze motoryzacyjnym

Dołącz do naszego spotkania on-line 7 lipca o godz.: 11:00

Podczas tego webinaru zobaczysz rozwiązanie, które w 100% spełnia wymogi określone przez VDA w zakresie znakowania elementów samochodowych. Ponadto pokażemy Ci także:

  • zastosowanie technologii RFID na konkretnym przykładzie firmy z branży automotive (produkcja zagłówków do samochodów marki premium),
  • jak wykorzystać RFID do optymalizacji procesów logistycznych.
elementy samochodu oznaczone znacznikami RFID

Udostępnij ten artykuł