Znakowanie RFID w automotive – poznaj nasze rozwiązanie

Przed producentami w branży automotive kreuje się nowe wyzwanie – znakowanie produktów tagami RFID zgodnie z wytycznymi, które zostały opracowane przez producentów dużych koncernów samochodowych we współpracy z VDA – Niemieckim Stowarzyszeniem Przemysłu Motoryzacyjnego.

Producenci samochodów będą musieli stosować się do regulacji VDA, które obejmują:

  • fizyczne cechy etykiet/tagów RFID,
  • kodowanie 6 bitowe czyli stosowanie specjalnej struktury danych zapisanych w pamięci znacznika,
  • oraz obieg tych danych.

W celu uproszczenia znakowania oraz spełnienia powyższych wymogów przygotowaliśmy kompleksowe rozwiązanie, które składa się jedynie z trzech komponentów:

  • NiceLabel - oprogramowania zarządzającego wydrukiem,
  • drukarki tagów RFID z możliwością ich kodowania,
  • tagów RFID.
znaczniki RFID w branży automotive

Udostępnij ten artykuł