IBCS POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ zrealizowała projekt dofinansowany z Funduszy Europejskich pn. „ibcsDock/ibcsCloud: zautomatyzowany system rejestracji przepływu towarów w magazynie”.
zarządzanie zgłoszeniami dotyczącymi wdrożonych systemów
rozwiązywanie zgłaszanych przez klientów problemów
testowanie systemów informatycznych
przekazywanie zebranych danych do dalszej analizy technicznej
konfiguracja i instalacja systemów informatycznych (środowisko, aplikacja biznesowa, itp.)
wykonywanie dokumentacji wdrażanych systemów
pełnienie dyżurów Helpdesk dla klientów firmy
Oczekujemy:
wykształcenie informatyczne lub techniczne
bardzo dobra znajomość konfiguracji środowiska WindowsServer (IIS, WebServices)
bardzo dobra znajomość administracji i konfiguracji baz danych SQL (MS SQL, Oracle)
umiejętność budowania skomplikowanych zapytań MS SQL
znajomość języka angielskiego pozwalająca na czytanie i pisanie dokumentacji technicznej,
umiejętność pracy w zespole,
łatwość w nawiązywaniu kontaktów,
gotowość do wyjazdów na terenie Polski (prawo jazdy kat. B)
Dodatkowym atutem będzie:
wiedza na temat procesów logistycznych i/lub produkcyjnych
doświadczenie na podobnym stanowisku,
doświadczenie w zakresie konfiguracji systemów mobilnych (WindowsMobile , Adnroid)
znajomość środowiska Linux
Oferujemy:
atrakcyjną pracę w strukturach nowoczesnej firmy,
wynagrodzenie ściśle powiązane z osiąganymi wynikami,
współpracę z doświadczonymi specjalistami i możliwość korzystania z ich wiedzy i doświadczenia,
możliwość rozwoju i szkoleń zawodowych,
laptop, telefon komórkowy,
dostępność samochodów służbowych,
możliwość korzystania z karty Benefit MultiSport,
ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach.
CV należy kierować na adres praca@ibcs.pl wpisując w temacie maila: Specjalista HelpDesk
Warunkiem koniecznym rozpatrzenia CV jest umieszczenie w nim poniższej klauzuli. Brak poniższego zapisu w CV, jest równoznaczny z brakiem akceptacji na przetwarzanie danych osobowych, co wiąże się z wycofaniem CV z procesu rekrutacji. Zastrzegamy sobie prawo kontaktu jedynie z wybranymi osobami.
Klauzula do umieszczenia w CV:
Na podstawie art. 7 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), oświadczam, iż wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Administratora, którym jest IBCS Poland Sp. z o.o. z siedzibą w Nowym Sączu przy ul. Piłsudskiego 46 , 33-300 Nowy Sącz, KRS 0000030677, NIP 734-26-20-761, numerze REGON 491899419, moich danych osobowych w zakresie ujętym w CV, w celu przeprowadzenia procedury rekrutacji na stanowisko Specjalisty Helpdesk.
Powyższa zgoda została wyrażona dobrowolnie zgodnie z art. 4 pkt. 11 w/w Rozporządzenia.
Pełna informacja odnośnie przetwarzania przez IBCS Poland danych osobowych w procesie rekrutacji