EVIDEI – ewidencja majątku i środków trwałych

Szybkie, dokładne i proste w obsłudze rozwiązanie do ewidencji składników majątku oraz środków trwałych. System może być zastosowany jako rozszerzenie już istniejącego systemu IT lub jako niezależna aplikacja. Jest to rozwiązanie zbudowane w architekturze Klient – Serwer z funkcjonalnością dostępu do danych z terminali mobilnych, jak również z automatyzacją spisu z natury.

Korzyści:

  • minimalizacja błędów w procesie wprowadzania środków trwałych, ewidencji i inwentaryzacji.
  • skrócenie czasu inwentaryzacji,
  • sprawnie i dokładnie przygotowana oraz przeprowadzona inwentaryzacja,
  • precyzyjne określenie środków przypisanych pracownikowi,
  • dostęp do aktualnych zasobów firmy.

Funkcjonalność Evidei:

  • klasyfikacja fizyczna i logiczna,
  • samodzielne budowanie dowolnej struktury organizacyjnej przedsiębiorstwa w oparciu o wielopoziomową strukturę,
  • każdy składnik majątku jest przypisany co najmniej do pierwszego poziomu zbudowanej struktury,
  • wprowadzenie środków do ewidencji,
  • drukowanie etykiet ewidencyjnych,
  • operacje na środkach (usuwanie, przepisywanie),
  • inwentaryzacja środków i składników,
  • możliwość importowania i eksportowania danych,
  • możliwość dodawania notatek oraz zdjęć,
  • generowanie raportów.

Architektura systemu Evidei:

  • część stacjonarna (aplikacja PC) obsługuje większość procesów ewidencyjnych poza funkcjonalnością spisu z natury,
  • część mobilna (aplikacja mobilna) obsługuje całość procedury spisu z natury,
  • baza danych (baza lokalna lub na serwerze dostępnym w sieci lokalnej) przechowuje wszystkie informacje, z których korzysta oprogramowanie. Baza danych może zostać zainstalowana lokalnie na komputerze stacjonarnym (tzw. localhost) i wtedy całość rozwiązania nie wymaga sieci komputerowej ani serwera bazy danych.

Elementy platformy Evidei:

  • aplikacja PC:
    komputer stacjonarny: minimum Windows 7, w zależności od wersji instalacji (z lokalną bazą danych czy nie), minimalnie 250MB powierzchni dyskowej, 1 GB RAM, w przypadku instalacji sieciowej konieczny jest dostęp do sieci lokalnej, port USB umożliwiający komunikację z terminalem mobilnym,
  • aplikacja mobilna:
    terminal z systemem Android i z czytnikiem kodów (przy niewielkiej liczbie środków trwałych można wykorzystać smartfon), komunikacja z komputerem PC,
  • serwer centralny:
    baza danych: MS SQL 2012 lub nowszy, można zastosować bezpłatną edycję Express.

Dowiedz się więcej! Zadzwoń albo napisz

Maciej Czyrnek - Product Manager NiceLabel, EVIDEI