IBCS POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ realizuje projekt dofinansowany z Funduszy Europejskich pn. „ibcsDock/ibcsCloud: zautomatyzowany system rejestracji przepływu towarów w magazynie”.

Zobacz więcej

System szaf RFID – automatyzacja obsługi pralniczej dla firm

Zapewniasz czystą odzież roboczą dla firm? Ogranicz koszty zniszczonej lub zaginionej odzieży oraz transportu. Popraw jakość obsługi klienta oraz wydajność pracy kierowców odbierających brudną odzież. Sprawdź, jak szafy RFID mogą zwiększyć rentowność Twojego biznesu.

Zautomatyzowane systemy szaf - IBCS Poland - systemy logistyczne

Jeśli aktualny system zarządzania zamówieniami pralniczymi sprawia że:

  • klienci muszą samodzielnie monitorować ilość odzieży wymagającej prania,
  • Twoi kierowcy jeżdżą do klientów częściej niż to konieczne,
  • trasy przejazdu po odbiór odzieży są nieoptymalne i generują zbędne koszty,
  • odzież ginie lub jest niszczona i nie wiadomo kogo pociągnąć do odpowiedzialności,

System szaf RFID automatyzuje ewidencjonujemy tylko zwrot brudnej odzieży cały proces ewidencjonowania. Szafy monitorują zapełnienie i pozwalają optymalizować trasy przejazdów. Każdy zwrot odzieży do szafy jest rejestrowany. Każde pobranie odzieży i jej wydanie klientowi, a po Twojej stronie wydanie pracownikowi i odłożenie po praniu, jest odnotowywane w systemie. Sprawdź, jak zmieni się poziom bezpieczeństwa odzieży służbowej i sprawność realizacji usług pralniczych w Twojej firmie.

Skontaktuj się

    form-icon
    Masz pytania?
    Skontaktuj się z nami
    Imię i nazwisko*
    E-mail*
    Telefon*
    Wiadomość


    Główne zalety szaf automatycznych:

    • Sprawny proces wdrożenia – dzięki oprogramowaniu w chmurze.
    • Elastyczna konfiguracja – dopasowywanie do struktury zasobów klienta, aby maksymalnie odpowiedzieć na potrzeby i optymalnie wykorzystywać przestrzeń.
    • Pełne bezpieczeństwo odzieży – każdy element ma przypisany własny znacznik RFID, a szafy są odporne na warunki atmosferyczne, włamania i sabotaż
    • Kontrola 24/7 – Nieustanny monitoring lokalizacji i stanu szaf pralniczych zainstalowanych u Twoich klientów. Oprogramowanie szafy tworzy także raporty. 
    • Wsparcie procesu obsługi klienta – szafa przechowuje dane o zleceniu, które pomagają przyspieszyć i zoptymalizować proces prania.
    • Sprawne planowanie tras – integracja z systemami IT Twojej pralni pozwala na automatyczne odbieranie zamówień, bez czekania na telefon od klienta.
    • Przypisywanie odpowiedzialności – wydawanie na podstawie kodu dostępu, nośnika RFID, czy kodu kreskowego z oczekiwaniem zwrotu od tej samej osoby.
    • System alarmów – Szafa powiadomi, gdyby odzież pobrana nie wróciła do szafy.

    Przyspiesz realizację zamówień pralniczych, a przy tym zabezpiecz zasoby przed zgubieniem, uszkodzeniem lub kradzieżą.

    Podejmujesz wyzwanie wdrożenia modułu RFID do już posiadanych szaf RFID? Rozważ ryzyka.

    • Rosnące koszty związane z  wieloma próbami konfiguracji rozwiązania autorskiego, bez gwarancji przewidywalnej skuteczności. 
    • Oznaczenia RFID mogą nie współpracować z systemem wybranej szafy i komplikować zarządzanie mieniem, co grozi:
      • nieporozumieniami w procesie obsługi klienta,
      • obchodzeniem zabezpieczeń przez nieuczciwych pracowników,
      • całkowitym zablokowaniem dostępu do szafy z powodu niemożliwości odczytu znacznika.
    • W razie serwisu, tego rodzaju szafy będą wyłączone z użytkowania, co może zablokować cały proces ewidencjonowania lub mocno go spowolnić.

     

    Zrezygnuj z ryzyka. Wybierz wdrożenie z IBCS Poland – pewność, że zautomatyzowany system szaf będzie w pełni funkcjonalny i niezawodny. 

    Martwisz się niezawodnością szaf w długiej perspektywie?

    Polityka serwisowa IBCS zorientowana na zabezpieczenie ciągłości Twoich procesów kontroli mienia. Dzięki elastycznym wariantom umów, możesz mieć dostęp do helpdesku nawet w trybie 24/7. Od konsultacji telefonicznej, po zdalne wsparcie administracyjne. W naprawach sprzętu rozszerzamy warunki producenta. Możesz liczyć na obsługę logistyczną, przywracanie oprogramowania, testy po naprawach i ponowne konfiguracje zgodnie z charakterystyką funkcjonowania Twojego biznesu. Dostarczamy ponadto szafy zastępcze na czas obsługi serwisowej. Sprawdź i wybierz swoje warunki serwisu>>>

    Zautomatyzowane systemy szaf to dobry początek współpracy

    W IBCS Poland możesz liczyć na znacznie więcej: gruntowną analizę Twojego środowiska pracy i szeroką gamę rozwiązań optymalizujących procesy. Dzięki historii ponad 1500 wdrożeń IT w czasie ponad 20 lat, obok szaf RFID możemy zapewnić: 

    • Kompleksowy system RFID z bramkami i skanerami, zapobiegający wynoszeniu odzieży roboczej i narzędzi pracy poza wyznaczoną strefę,
    • Systemy ibcsSmartCam oraz ibcsDetector, które dzięki AI zadbają o bezpieczeństwo pracowników, zamówień oraz wykrywanie incydentów.
    • Audyt sieci LAN/WLAN. 
    • Profesjonalne doradztwo. Planując wdrożenia, zwracamy szczególną uwagę na: 
      • charakterystykę procesów, 
      • metodologię współpracy Twojego zespołu,
      • fizyczne ograniczenia miejsca pracy.
    • Profesjonalne szkolenia, które wyeliminują luki kompetencyjne. 

    Opowiedz nam, jakiej konfiguracji szaf RFID potrzebujesz i zobacz, o ile możesz zwiększyć rentowność biznesu i satysfakcję klientów.

     

    Zaufali nam

    Do realizacji wdrożenia zgłosiło się wielu oferentów. Jednak zakres rozwiązania proponowanego przez IBCS Poland, a także dodatkowe elementy związane z monitorowaniem i zarządzaniem siecią w ramach tych funkcjonalności, zdecydowały o wyborze właśnie tego rozwiązania – tłumaczy Zbigniew Koplin z Okręgowej Spółdzielni Mleczarskiej w Piątnicy.

    Co warto podkreślić, wydajność magazynu wzrosła powyżej zakładanej wartości. Przyczyniło się to do realnych oszczędności finansowych. Jesteśmy w pełni zadowoleni z wdrożenia i jego efektów oraz współpracy z IBCS Poland.

    Zgodnie z założeniami, poprawiła się ergonomia pracy, zmniejszyła się liczba błędów, a procesy magazynowe zostały zoptymalizowane. Technologia pick-by-voice przyczyniła się również do przyspieszenia zbiórki i etapu wydania towarów, a także do wzrostu wydajności i efektywności kompletacji.

    System jest scentralizowany i łatwo zarządzać nim z jednego miejsca. Generuje on nie tylko oszczędność środków, ale również oszczędność czasu – wcześniej wydruk ręczny wykonywany był przez pracowników i operatorów wszystkich stanowisk. (…) Uniwersalna architektura znacznie skróciła czas przestojów, ułatwia prace serwisowe i dodatkowo w dużej mierze wyeliminowała ludzkie błędy.