IBCS POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ zrealizowała projekt dofinansowany z Funduszy Europejskich pn. „ibcsDock/ibcsCloud: zautomatyzowany system rejestracji przepływu towarów w magazynie”.
Awaria drukarki, terminala czy skanera? Nawet jedno niesprawne urządzenie może poważnie utrudnić wykonywanie codziennych czynności przez pracowników sklepu lub magazynu. A na to firmy z branży Retail nie mogą sobie pozwolić. Jak skrócić czas potrzebny na naprawę sprzętu? Poznaj szybkie i wygodne rozwiązanie – kontrakty serwisowe!
Kontrakt serwisowy obowiązuje w przypadku zakupu urządzenia (można go również nabyć dla już posiadanych urządzeń) i wystawienia certyfikatu nabycia. W ramach takiego kontraktu możesz korzystać z usług naprawy sprzętu: terminali, drukarek, skanerów – urządzeń wykorzystywanych w branży Retail.
Kontrakty serwisowe działają jak abonament – możesz zawsze oczekiwać najwyższej jakości usług. Opłat dokonujesz z góry, za 1 rok, 2 lub 3 lata. Jeśli w tym czasie będziesz potrzebować serwisu, nie będziesz płacić za niego dodatkowo.
Każdy klient może zdecydować, na jaki czas chce podjąć współpracę. Gdy kończy się okres ważności kontraktu, możesz przedłużyć go o kolejny rok lub 2 lata.
Dzięki kontraktowi serwisowemu zyskujesz nie tylko dostęp do wsparcia specjalistów, ale również:
Z kontraktów serwisowych chętnie korzystają firmy, w których brak terminala, skanera czy drukarki znacznie utrudniłyby codzienną pracę. Dotyczy to sklepów wielkopowierzchniowych, magazynów, centrów logistycznych. W każdym z takich miejsc brak dostępu do urządzeń przez nawet kilka dni to ryzyko opóźnień i przestojów – zwłaszcza gdy do awarii dojdzie w okresie spiętrzenia zadań.
W każdym z takich przypadków reagujemy szybko. Po zgłoszeniu usterki prosimy klientów o przesłanie sprzętu, a sami na miejsce wysyłamy urządzenie zastępcze – kompatybilną drukarkę, skaner czy terminal. Dzięki temu pracownicy mogą kontynuować wykonywanie swoich obowiązków w normalnym trybie, bez konieczności przeszkolenia i zapoznawania się z nowymi urządzeniami.
Korzystasz intensywnie ze sprzętu do znakowania towarów w magazynach, sieciach handlowych, sklepach? Z czasem będzie się on zużywał i coraz częściej ulegał usterkom. Opłaty w ramach kontraktu są w takich przypadkach bardziej opłacalne finansowo niż ponoszone każdorazowo wydatki na naprawy w serwisie.
Chcesz poznać ofertę dla swojej firmy? Skontaktuj się z nami i dowiedz się więcej na temat kontraktów na serwis sprzętu!